Icono de teléfono
659 908 745

Contacte con nós

  • Pulpería Porta
  • Pulpería Porta
  • Pulpería Porta
  • Pulpería Porta

Catering a domicilio en festas e eventos en Galicia

En Pulpería Porta Catering levamos dende 1995 percorrendo Galicia e instalándose en festas, romarías, celebracións... Alí onde a xente está de celebración, nós instalámonos para compartir con eles a festa, a comida e un bo viño.

Somos especialistas en catering a domicilio e a nosa ampla experiencia no sector nos avala. Si está buscando un catering de confianza, chámenos e asesorarémoslle en todo o necesario para que o seu evento ou celebración convértase en excepcional.

Saber máis

Recoñecementos á nosa profesionalidade

A nosa profesionalidade está acreditada polos anos de traballo e ademáis co premio outorgado polo Forum Gastronómico de Santiago nos anos 2010 e 2012, así como o concurso do San Froilán en Lugo no ano 2014.

Pode contar connosco para todo tipo de romarías, celebracións e eventos, facemos dende bautizos e primeiras comuñóns ata eventos como celebracións de premios, comidas de asociacións, empresas e moito máis en toda Galicia.

Catering en toda Galicia

Desprazámonos a donde solicítannos e poñemos á súa disposición o mellor polbo e carne do país e un bo viño e licores para acompañar a comida.

Contamos cun amplo equipo de profesionais da hostelería como cocineros, camareiros... ademáis de todo o persoal necesario para montar e desmontar as instalacións.

Últimas noticias

El pulpo á feira, el mejor

El pulpo á feira, el mejor

14/06/2018

El pulpo, ese animal tan poco agraciado, pero a su vez tan querido por su exquisito sabor. En Galicia lo consideramos parte de nuestra cultura, y en el resto del mundo se tiene como un verdadero manjar.

Es capaz de traspasar fronteras gastronómicas de cualquier tipo, y podrás ver pulpeiras en Londres, París, Roma o Madrid, siempre con una receta por encima del resto: el pulpo á feira.

¿Qué sería del pulpo sin ese plato de madera?

Por lo pronto, no sabría igual. Del mismo modo que tampoco sabría si no se cociese en una olla de metal del tamaño de un niño, o si no se 'asustase' tres veces...

En Pulpería Porta Catering somos especialistas en la elaboración del mejor pulpo á feira, y por ello estrenamos nuestro Blog con este alegato al pulpo.

Nuestros más de 20 años de experiencia nos avalan en la elaboración del pulpo en las mejores ferias y eventos de toda Galicia, siendo siempre fieles a la filosofía de sencillez que engloba a este alimento.

Nuestra capacidad de adaptación, la calidad de nuestras materias primas, la búsqueda constante de la innovación y superación en cada uno de nuestros servicios, garantizan el éxito a nuestros clientes.

Contacta con nosotros y confía en nuestra profesionalidad y saber hacer para cualquier feria, fiesta o evento. ¡Estamos a tu disposición!

As nosas publicacións en Instagram

Síguenos en Instagram
Pulpería Porta

Contacte con Pulpería Porta

Está interesado nos nosos servizos? Chámenos, estaremos encantados de atendelo.